Zaterdag 20 Juni -- Dag 17

Om kwart voor zeven gaat de wekker. Na het opstaan alleen even wassen en aankleden en dan door de ochtendspits richting ferry. De eerste halte van onze “reismarathon”. We hebben gereserveerd voor de ferry van negen uur. Omdat we zo snel in Swarts Bay zijn rijden we nog net de ferry van acht uur op. Het ontbijt hadden we gepland voor tijdens het wachten in de ferry-haven, maar dat wordt nu in het ruim van de ferry. Boven op het dek hebben we een veel zonniger uitzicht dan de vorige keer. Op een eiland dat we passeren zien we zelfs nog een aantal bald eagles.

Linda en Bram op de ferry
tussen de eilanden door
Voordat we in Langley de camper inleveren eten we nog eerst een broodje bij Subway.
Het inleveren van de camper is zo gebeurd en we worden ruim op tijd
door de taxi afgezet bij het vliegtuig.
Routekaartje Vicoria - Langley Totaal aantal kilometers gereden met onze camper: 2782

We kunnen gelukkig al inchecken en halen dan bij Starbucks onze laatste frappechino. Van onze laatste Canadese dollars kopen we nog een kleinigheidje en we eten lekker sushi en een wokgerecht. Tijd om naar de gate te gaan. Voordat we weer aan boord gaan klappen we de kinderwagen weer helemaal in. Voordat Het vliegtuig opstijgt slaapt Bram al. Als hij wakker wordt na 1 uur heeft hij honger. Na het fruit en wat van mijn eten is hij eigenlijk weer moe en slaapt bijna de rest van de vlucht, net als wij!

Zaterdag 21 Juni -- Dag 18

In Londen moeten we bijna 3 uur wachten, maar die tijd hebben we bijna nodig om bij de gate te komen die ons naar schiphol brengt. Om de jetlag voor te blijven eten we nog maar eens, dit keer Burger King.
De vlucht naar Amsterdam is maar kort en Bram slaapt van voor het opstijgen tot na het landen.
Het is inmiddels vijf uur als we in Schiphol landen.
Richard en Bram weer terug in schiphol
De koffers rollen al op de lopende band als wij er aankomen.
De chauffeur van Alfa Tax staat al op ons te wachten. Om half zes rijden we al richting de autoweg. Het is avondspits en we komen twee keer in een korte file. Om acht uur zijn we dan toch thuis.
Met de koffers in de gang laten we de familie eerst weten dat we weer veilig thuis zijn.
Dan vullen we de wasmand en zorgen dat de rest weer op zijn plaats ligt.
We gaan nog later naar bed dan gedacht na het babbeltje met de buren, badderen en even de foto’s op de pc zetten.