Dag 1 woensdag 12 augustusi

vertrek naar Charleroi. Om 2 uur opgestaan en om half drie met onze koffers in de auto vertrokken naar
vliegveld Charleroi. Om 4 uur parkeren we de auto. Het inchecken van de koffers gaat vlot en bij de gate wachten we. Om half zeven vertrekt Ryanair op tijd en iets eerder dan gepland. om 9.15u landen we in Malaga.
Ook het ophalen van de koffers en de auto gaat snel. Rond 11 uur zoeven we, met heerlijke airco, richting Almachar.

Tapas: de sleutel van ons huis is af te halen in bar Lopez. Uitgedroogd bestellen we drankjes en tapas tijdens het wachten op de sleutel.

Huis:Vroeger dan gemeld kunnen we om 2 uur achter de eigenaar aanrijden naar ons huis. het is mooi, prachtig gelegen en rustig aan een 500m lange deels onverharde weg.

Uitpakken: Voor de kinderen is de zwembroek snel gevonden. terwijl zij plonzen pakken wij verder uit.

Siësta: nadat we alle vier gezwommen hebben is het tijd voor siësta.

Bezoek: Rond zeven uur komen Maurice en Natascha met Tim langs. samen zwemmen we, kletsen, koken en eten we. Als ze rond elf uur naar El Borge terug gaan zijn wij alle vier moe.

Eindstand; 2165 km

Dag 2 donderdag 13 augustus

Na een best warme nacht waait het vanochtend lekker en zetten we alles tegen elkaar open.

Ontbijt: voordat we buiten ontbijten eten we de grotere  keukentafel onder het afdak.

Zwemmen: meteen hierna de zwembroek aan en het zwembad in.

Lidl: Op het heetst van de dag rijden we naar Velez-malaga om een flinke voorraad in te slaan. Hier is het heerlijk koel.

Rust: We eten het lekkers dat wee hebben meegebracht en housen weer siesta in de schaduw bij het zwembad.

El Borge; Hierna gaan we zoals afgesproken in El Borge samen zwemmen en daarna eten bij Pepe.
Het was er heerlijk.

Kmstand 2330

Dag 3 vrijdag 14 augustus

Granada:

We ontbijten op tijd en gaan rond 9.00u op weg naar Granada.
Het rijdt vlotjes en rond 11.00 lopen we de parkeergarage uit. Op een terrasje beginnen we met koffie en churros.
Dan beginnen we aan een wandeling vanaf Plaza del Nuvo slingerend en klimmend de Moorse wijk in.
Op Plaza San Nicolas hebben we een mooi uitzicht op het Alhambra.
Slingerend wandelen we naar beneden door straatjes die ons aan Marrakesh doen denken.

Thuis: Rond half 5 zijn we weer thuis en na de siësta gaan we lekker zwemmen.
Als de deur dicht waait zijn we even buiten gesloten.
Omdat de telefoon binnen ligt en de poort gesloten is kunnen we niet anders dan afwachten.
Bij toeval komt de eigenaar het buur huis controleren en kunnen we weer binnen.
's avonds koken we lekker zelf in ons huisje.